Translate

Sunday, October 19, 2014

Cubuk cubuk soyle bana var mi bu dunyada benden akillisi :)

Nacibabanin akillara durgunluk veren cubuklari harikalar yaratmaya devam ediyor.

Araziye cikarken cubuklara soruyorsunuz: Yanimdaki arkadaslar saglam mi? Cubuk cevap veriyor: Arkadaslar saglam ama sen yine de guvenme:) Ne demisler babana bile guvenmeyeceksin bu devirde.

Cubuklara soruyorsun yine: Onumde 100 donumluk bir arazi var acaba define nerde? Cubuk cevap veriyor: Sen yurumeye devam et ben definenin uzerine gelince saha kalkarim define burda diye.

Cubuklara soruyorsun: Ileride yolda polis jandarma devriyesi var mi diye? Cubuk cevap veriyor: Var mi yok mu bilemem ama varsa ucun birini bulursun.

Cubuklara soruyorsun: Yahu bu nacibabanin pisliklerini ortaya cikartan sahis nerde? Cubuk cevap veriyor: Burnunun dibinde ama ama sen bunu gormekten acizsin. Birde kalmis benden medet umuyorsun.

Cubuklara soruyorsun: Sayisalda bu hafta hangi numaralar cikacak: Cubuk diyor ki: Yasak soyleyemem. Soylesem de yalan soylerim.

Cubuklara soruyorsun: Nerde mayin var? Cubuk cevap veriyor: Ileride bir yerlerde var. Ama uzerine basarsan suclu ben degilim.

Cubuklara soruyorsun: Vucuttaki kanserli bolge neresi? Cubuk cevap veriyor: Kanserli bolge neresi bilemem ama bu Nacinin beni soktugu hallere bak. ASil kanser bu adamin beyninde. Zavalli herif...


Naci malum dedektorleri kakalamaya calisiyor. Bir de bu dedektorler hakkinda daha once soylediklerine bakin:



Yahu bu adam harbiden siyirmis balatalari.

Battikca batiyor. Sinirlendikce daha da sapitiyor. Ne yaptigini bilmiyor.

Yuksek elektronik muhendisi Nacibaba... Pabucumun muhendisi...Saf insanlari boyle kandiriyor iste,

Bildiginiz radyo-TV tamircisi iste. Hayaller aleminde gezen ve gezdiren bir sarlatandan baska birsey degil.

Simdi yine bana kizar. Baskalarinin adami diye,.. :)

1 comment:

  1. Cok guzel bir anlatım olmus. Bayıldımmm
    cubuk degil sanki Guzin Abla............................

    ReplyDelete